Menu Close

Projekto „Keturi metų laikai STEAM veiklose” vasaros etapas

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

„Skruzdėliukai“ ir „Žirniukai“ vasaros metu šėlsta savo kiemelyje: žaidžia, taškosi ir maudosi vandenyje! Bet iš kur mes galime gauti vandens? Kas jame gali gyventi? Liūtas ar delfinas? Vaikams buvo pasiūlyti įvairūs STEAM iššūkiai. Pirmajame projekto etape susipažinę su vandens savybe – ledas, šiame (trečiajame)  projekto etape prisiminėme skystą vandens savybę, kurią tyrinėjant, kūrybiškai išnaudodami siūlomas priemones, lavinome matematinius gebėjimus lauko veiklose.

Pirmasis iššūkis paslaptingas ir intriguojantis: kas gyvena po vandeniu? Vaikai naudodami stiklainį kaip padidinimo stiklą, ieškojo pasislėpusių vandens gyventojų – krabo, delfino, aštuonkojo, vėžlio, žuvyčių. Juos suradę rūšiavo pagal dydį, spalvą ir net gi pagal tai kiek kuris kojų turi!

Antrasis iššūkis – linksmasis eksperimentas: kokie daiktai vandenyje gali plaukti? Vaikai diskutavo ir bandė eksperimentą atlikti su pedagogo pasiūlytais daiktais, dalinosi įspūdžiais su bendraamžiais: „Mašina plauks“, „Pažiūrėk plaukia!”„Kamuolys plauks“. O kokie daiktai gali skęsti vandenyje? Pasipylė vaikų pasiūlymai ieškoti daiktų lauko aplinkoje: „Radau balioną, įdėsiu į vandenį“, „O smėlis nuskendo!”.

Šių veiklų metu taip pat buvo pastebėti smagūs vaikų atradimai: išmaudyti akmenukus, šakas, įvairius lauko žaislus, o galbūt išsimaudyti net ir pačiam!

Skurzdėliukų gr. mokytoja Karolina Mauliūtė

[/av_textblock]

[av_gallery ids=’10405,10406,10408,10409′ style=’thumbnails’ preview_size=’portfolio’ crop_big_preview_thumbnail=’avia-gallery-big-crop-thumb’ thumb_size=’portfolio’ columns=’5′ imagelink=’lightbox’ lazyload=’avia_lazyload’]

Skip to content